Μετράει!

25 Ιουνίου 2011

Νέοι σοκαριστικοί διάλογοι Μπουρούση-Ψωμιάδη! Αποκλειστικά στο Γκολ-Φάουλ!

Νέους διαλόγους μεταξύ του Γιάννη Μπουρούση και του Μάκη Ψωμιάδη εξασφάλισε αποκλειστικά για τους αναγνώστες του το Γκολ-Φάουλ.
Οι διάλογοι διέρρευσαν μέσα απο την εισαγγελεία και έπεσαν στα χέρια των λαγωνικών μας.
Ο "Γιάνναρος" και ο "κύριος Μάκης" συνομιλούν πριν απο αγώνα ΠΑΟ-ΟΣΦΠ και δείτε τι λένε!

Μ: Γιαννάκη αγόρι μου καλησπέρα παιδί μου. Δεν σε πήρα προχτές να πουμε γιατί...εντάξει να πουμε...

Γ: Δεν πειράζει κύριε Μάκη. Τώρα εδω είμαι στην προπόνηση και βαράω σουτάκια με τον Μίλος.

Μ:Γιάνναρε να ξέρεις οτι πάλι προχτες να πουμε ήσουν ογκόλιθος να πουμε, δηλαδη ο Νάμπερ ο Ουάν και τους έβαλες μέσα στα καλάθια. Τωρα να πούμε αν σε στεναχώρησε και καμια χαμούρα  προπονητής μην υπολογίζεις τίποτα Γιαννη μου, εσύ κάνε αυτό που ξέρεις να πούμε γιατι η ομάδα εισαι εσυ αγορι μου.

Γ:Ευχαριστώ κυριε Μάκη...Κάτσε βρε μαλακα(ακούγεται καποιος ήχος, μάλλον ειναι φαπα στον Τεοντοσιτς). Κύριε Μάκη, το αυτό...καλά που με πήρες κιόλας...τελείωσε...και...αμα χάσουμε και μεθαυριο, τέλος.

Μ: Μη σε νοιάζει τίποτα εσένα παιχταρα μου, εγω δεν θέλω να αγχώνεσαι για αυτό, αυριο θα το έχεις και παλι να πουμε θα εισαι ο ογκόλιθος.Εσυ το παιχνίδι σου να κάνεις.

Γ: Στείλτο κυριε Μακη γιατι προχτές ήμουνα χάλια και δεν μπορεί να πάει έτσι το πράγμα...ασε που αυτό με τη διαιτησια πόσο ακόμα να το λέμε κυριε Μακη? Καταλαβαίνεις τι σου λεω...

Μ: Καταλαβαίνω Γιάννακη μου, εσύ θα πάρεις τις βιταμινες σου και θα μπεις να τα γαμησεις τα μουνια γιατι εισαι να πουμε 10 κλασεις πανω απο ολους. Μόνος σου θα το πάρεις.

Γ: Σ'ευχαριστω κύριε Μάκη...

Μ:Και ακου να δεις Γιάνναρε, θέλω έτσι για πάρτη μου αγορινα μου, κάποια στιγμή στο ΟΑΚΑ να πουμε που θα βρεθεις μονος σου κάτω απο την μπασκέτα, εκει στο τέλος που οι άλλοι θα έχουν κλάσει πατάτες να πουμε...νταξει αγορινα μου?...ενα καρφωμα για πάρτη μου θελω να κανεις αγαπουλα μου. Μ'ακους?

Γ: Ναι ναι...

Μ: Να τα κάνεις όλα πουτάνα να μάθουν όλες οι παλιοχαμουρες οτι ο Γιάννης ο Μπουρουσης να πουμε ειναι τεράστιος.

Γ: Ναι κυριε Μάκη.

Μ: Αυτό Γιάννη μου και για τα άλλα μείνε ήσυχος.Και συγχαρητηρια να πουμε.

Γ: Ευχαριστώ κύριε Μάκη.










Δεν υπάρχουν σχόλια: